Girly Graphics

Tuesday, January 10, 2012

TGI FRiDAYS

hey oulls..1 week ago, aku cuti and keluar jalan-jalan.biasalah, kalau cuti mestilah keluar jalan-jalan .asyik terperap kat rumah boringlah. aku and encik Aj ingat nak hangout ngan kawan kami cik Orix and cik Fariza.last, dapat tahu cik Orix kena kerja pulak. hmmm, sudahnya aku and Aj keluar berdua saja jalan-jalan kat Pavillion..like what im said before window shopping aje kan, kan, kan??? hahaha..tapi duit tetap habis dekat makan.lalalalala

dah jalan-jalan tu mesti lah rasa lapar and sangat haus. tapi kami tak tahu nak pergi makan kat mana kt dalam Pavillion tu. owh, sorry, kami tak layan McD or KFC okey, muak..a'ah..jauh sekali lah FOOD COURT nuu. heheh.. kami bukannya demand, tapi memang da jadi kebiasaan kami nak buat macam mana ye dak? tak bole salahkan ibu mengandung..no, no, no..

sudahnya kami memilih untuk makan ke TGI FRiDAYS je.wee~ sonok sanatt..*sebenarnya aku tak pernah masuk cinun.heheh :) dah lama Aj nak bawa aku makan kt situ.kat restaurant yang penah dia kerja.

sampai saja kat sana, ada sorang minat cun tunjuk kan tempat tuk kami melabuhkan bontot nih.then, datang pulak sorang lelaki kulit hitam amik order and melayan kerenah kami. alamakkk..aku blur. mau minum apa nih???aku serahkan semua pada encik Aj yang lebih mahir.

tak sampai 5 minit, hidangan appertizer datang. wahhh..sedap-sedap

                                                                 FRIED MOZARELLA         
                                     da habis..rasa macam nak jilat je pinggan tu sampai licin.hehe

 then, minuman pulak sampai.. niii diaaaa
 
                                                                LADY LYNCHBURG
                                                                 minuman encik Aj

                                                        MANGO-BERRY MARGARITA
                                                             saya punya...sluurrrppp!!
     
*p/s : anda tidak digalakkan minum minuman di atas kerana mengandungi sedikit alkohol. jangan tiru kami. :)

okey, steak yang kami tunggu pun dah sampai..taraaaa


                                                       TENNESSE STRIP & SHRIMP
                                                         waaahh..sedap sanat-sanat!!

                                                                      GRILL LAMB
                                             saya sangat suka makan lamb.yummy-yummy!!

beberapa minit kemudian..

heyyy..what's wrong with you Aj???? you couldn't finished?
then, "kenapa pula sama kau Saodah?" *cakap slang ibu mertua ku

                                                     macam orang mabok tody.kahkahkah..

selang beberapa puluh minit kemudian..

yay!! kami berjaya menghabiskan makanan tu. memang agak susah nak menghabiskan semua sebab dah terlampau kenyang.steak tu dah la tebal tak macam yang jual kat kedai-kedai western food biasa.
 
da penat duduk-duduk lepak sekejap last kami minta bill. and the total price is..


sangat berbaloi-baloi!! lain kali aku nak datang makan sini lagi. kalau boleh tiap-tiap minggu pun tak apa. rabak la poket aku..*bak kata Aj.hahahahaha

p/s : bagi umat islam yang ingin makan makanan halal tanpa waspada sila bertanya lebih lanjut kandungan yang terdapat dalam makanan tersebut bagi mengelakkan anda memakan makanan yang tidak diingini.