Girly Graphics

Monday, January 2, 2012

make up

perempuan dan make up atau persolekan dlm bahasa melayu bakunya tak dapat dipisahkan. kecantikan seseorang perempuan dari luaran itu hasilnya juga daripada solekan yang menawan. siapa cakap tak ada perempuan yang tak pernah bersolek? bila dia ingin berkahwin nanti tetap akan di 'make up' kan jugak. betul tak?

aku sebagai seorang perempuan sangat mencintai make up. lebih lagi bila dapat tampal n tonyoh kan macam-macam kaler kat mata ni.heheh..tapi aku sangat jarang bermake up sebab aku bukan seorang yang sangat rajin tuk cuci muka. tambah pula kulit aku sesangat la sensitip. nanti bangun je dari tido esok pagi bertambah tambah la jerawat kat muka aku yang da memang tak cun  ni. huhu..

tapi kalau cuti atau nak kemana mana mesti la aku calit muka aku dengan alat solek tu. macam hari ni, nak keluar jalan jalan sambil window shopping. window shopping sahaja okey. ingat AZAM kau ye cik Pai. simpan duit..wee~

                                             kaler peberet saya masih hijau..korang pulak???