Girly Graphics

Friday, August 19, 2011

epilog memori cinta - prolog

aku Pai. itu nama pendek, nama kwn2, family n owg sekeliling pgl. nama pjg aku Tengku Puteri Amalin Aisyah ibni Tengku Ismail Petra Yahya Al-Haj. opss, pecaya kew? itu nama puteri bongsu sultan kelantan la. terperasan plak. heheh :) umo dirahsiakn. aku seorg pompuan yg suka bergaya, bek hati, manja.. *perasan lebey
padahal garang, sombong..wuhoo
Aj Danial bkn nama sbnr. seorang yg peramah, comey, sense of humor n sgt byk ckp.bla bla bla.. tp da ade awek. hurmmm

pertemuan kami bermula bila aku ke OLDTOWN white coffee ngan kwn2 aku tok g mkn la. x kn nk g mengayat mamat foriegner yg keje kt cne plak. kuikuikui..tetibe sorg 'lelaki' dtg ke meja tmpt kami mkn n bertanyakn  kalo ade sespe nk bkeje kt c2. walaaweh, ade kew muka ktowg neh nmpk cam pemintak sedekah x mampu nk baya mkn kt c2. ckp kt dlm hati jew. heheh.. ooo, rpe2 nya die ngah cri staf  x ckp kakitangan..

pertemuan kedua bile aku ke c2 lg tok tapau nsi lemak. tetibe 'lelaki' 2 muncul lg. n kali neh tetibe jew die knl kn aku ngan sorg staf philippines die. aku pown slm n say hi jew la kt mamat uh. but, wow..tergamam seketika bile aku tgk cahaya dr mata die. owg nya tegap, berbdn sasa, handsome mengalahkn Jerico Rosales n Diether Ocampo. hehe.. berbunga2 dlm ati aku n senyum x lekang dr bibir aku semasa bkeje. poyo lak.hukhuk

pertemuan ketiga keesokan harinya, semasa aku nk ke toilet dgn tetibe lg 'lelaki' 2 thn aku n mnx no hp aku. katanya mamat philippines uh mnx. aku pown x tnye n ckp byk trs jew bg. n bermula dr c2, aku slalu gak berSMS ngan mamat philippines uh yg aku pgl Rod atau nama sbnr nye Rodolfo jga mrupekn staf kesayangan 'lelaki' tersebut.

x lme kemudian, rpe2 nya aku da semakin rpt ngan 'lelaki' tersebut n tidak semena2 aku jd adik angkt die. tp hbngan aku ngan 'lelaki' 2 x lme. die terpaksa pindah tempat keje n sjak dr 2 aku x jmpa die lg. Rod plak, hmm, biasa2 sje. x dew pape yg special antara kami tp aku sedikit angau. maybe coz time 2 byk cite2 philippines yg ditygkn kt tv. n aku sgt2 addicted nk blaja bhsa tagalog.

aku dgn Rod pown x lme bkwn. hbgan kami semakin rengang. katanya, kwn2 die jelous die dgn aku. n kwn2 die plak ckp kt aku die bkn la sowg laki yg bek. n 'abg2 angkt' aku yg len ckp mereka2 neh cuma nk guna n permenkn aku. fine, akhirnya kami x bertegur lg. n neh pun bkn la kisah cinta aku dgn Rod. noktah!