Girly Graphics

Sunday, August 21, 2011

epilog memori cinta - part 3

sejak uh, aku berubah pemanpilan. aku cuba menjadi perempuan yg berperwatakan kasar. senang cite try nk jd pengkid lorh.


aku tahu Aj x suka dgn apa yg aku wat. n die berusaha jgk tok berjumpa dgn aku wlau apa cara skali pown. die cuba memujuk n nk berbek2 dgn aku. aku ttp keraskn hati. untk apa lg aku bsma die sdgkn die suda pnye insan len. utk apa die ingin bsma aku? apa yg akn aku dpt. sebuah hadiah tamparan lg drp Kak S? oh, no!

tp, tp, tp..da bpe byk tp dlm entry aku neh. tp x taw mcm mne akhirnya aku mengalah n cair dgn setiap pujuk rayu Aj. mungkin krna atas dasar simpati sbnrnya. krna Aj byk meluahkn perasaan die kpd aku sblm neh. dan aku cuba memahami situasi die n menyelami perasaan halusnya.

aku kembali menerima Aj tp ckp sekadar sbg seorang teman utk berkongsi cerita n mslh. n aku kembali berubah jd perempuan yg anggun sprti sediakala krn menjadi kasar bkn la sifat aku. aku lbh suka di manja dan dibelai sbnrnya. tp aku bkn la seorang perempuan yg bek. aku sering keluar dgn rmai lelaki n melayan mereka dgn mesra dgn niat Kak S tahu bhwa aku x terkejar2 hak miliknya. dan itu menyebabkn Aj sedikit terguris dgn sikap aku. maafkn aku abg.. :(

tp sekali lg, aku x mahu trs menerus buatkn Aj jd benci pd sikap aku. lalu aku berubah penampilan lg. menjadi seorang perempuan yg tertutup auratnya dan menjaga tgkh laku sebaiknya. menjaga adab semasa bkwn. yaa, itulh sbnrnya yg dimahukn oleh Aj. aku cuba menjadi sprti itu. tp knp aku melalukan semua ini? Aj bknlah utk aku..



x lme kemudian, suatu mlm Kak S menghubungi aku. ntah knp lg dgn wanita neh. aku x lg gngu hbngan mereka. tiba2 jew tnyakn soalan pd aku. Pai syg Aj x? huh??? pew yg hrs aku jwb. nk ckp ya, aku sndri msh ragu cinta aku pd Aj. nk ckp x, bohong la. aduhh..mcm mne neh. Kak S minx utk berjmp dgn aku pd mlm tu. bkn berdua, tp bertiga dgn Aj. utk apa aku sndri x pasti tp aku mengikut khendaknya.

mlm tu kami bertiga bersua muka. bwu aku tahu, Kak S msh tdk puas hati dgn keputusan yg tlh Aj berikn dlu. sgka aku mereka bhgia setelah aku x mengganggu hbgn mereka lg. rpenya, hbgn tu semakin hambar. Aj masih terkenangkn aku. Sekali lg Aj terpaksa membuat pilihan. tp bgaimana pula kalo dua2 yg dipilih. Aj tdk mahu melepaskn kami berdua. mslh lg berat neh.. aku cuma menunduk diam tdk berkata apa. Kak S x setuju. kali neh, Aj membuat kptsn bodo. kalo kami x mahu menerima cdgn tu, bila2 mse sje die akn lari ke arah jalan yg dilalui kereta, motor, lori yg dipandu laju tu. aduhhh..itu bkn la idea yg bernas Aj syg ku. akhirnya, aku n Kak S terpaksa pula menurut permintaan Aj. alamaakk..aku bermadu? mcm x percaya.