Girly Graphics

Wednesday, December 28, 2011

miss to bloggie

i really miss to blogging!! wuaaaaaa!!!
hari ini rezeki aku untuk membuka blog ini walaupun sekejap. telah banyak cerita yang aku ingin taip di blog ini.  tp masa tidak mengizinkan untuk aku berbuat demikian.

beberapa hari lagi kita kan meninggalkan tahun 2011 dan menuju lembaran tahun baharu. setiap hari ada sahaja halangan yang harus aku tempuhi.alhamdullilah, aku masih kuat dan teguh menghadapi dengan sabar.walhal, sering kali aku hampir jatuh. tapi, terima kasih kepada sang pencinta yang setia yang sentiasa menyokong dan meniupkan semangat tatkala aku tidak mampu melayari bahtera keseorangan.

owh oh,  entah apa yang aku karutkan bagai berdikir barat.lalalalala.enough!

okey, aku tidak punya banyak masa untuk menaip dan membebel panjang lebar. next entry, AZAM.
kbai!