Girly Graphics

Wednesday, October 26, 2011

honeymoon ~part 3

sorry to all peeps yg ada baca blog aku neh. masa yg terhad and idea lain yg timbul membuatkn aku terpaksa menangguhkn part 3 neh and kesudahan cerita. okey, just let's get to the point.

4/10/11~10am

pagi yg indah, suasana sejuk menyelubungi ruang bilik kami menginap.agak liat tok membuka mata kerana enak dibuai tidur yg lena. okey! da keparit. bak kata hubby ku.
lepas kami bersiap2 and kemaskn brg2 tok check out, kami pg bekpas kt MARRYBROWN 1 more time.
haha..x taw nk p mkn kt mne lg.

kali neh kami boleh la men2 kt kwsn theme park lak.yay!!! akhirnya. but a bit dissapointed when the ticketgirl noticed to us yg rocksrew/soleroshot  (don't know how to spell) still in convenience cause. wuaaaaa!! tu yg best skali uh! T_T

okey x pe la. x ada rezeki la tu. then, we just take look around and taking a lot of pictures till have to deleted some picture in our memory card. da full dowh! tu la sibok dok posing2 cam model x berbayar.huhu

snap, snap, snap..




 

ma hubby requested to put all the pictures here. walaa weyh! bek aku buat blog album je.huhu.
sorry abg, i coundn't do that.



da puas men2 segala natang bagai yg ada kt dlm uh, aku ternampak lak beberapa orang usung ke hulu ke hilir membawa teddy bear yg dowg dpt kt game yg dowg men. aku pown nk jugak..so, aj la yg menjadi mangsa aku. aj try byk kli tok dptkn aku walau 1 pown teddy bear supaya mulut aku x lagi bising membuat permintan. da agak byk duit yang habis dgn membeli token 1 RM2 tu. akhirnya aj berjaya juga memperoleh 2 small cutie bunny for me.hehe

x puas lg, bila aku ternampak orang buat tangan lilin, aku pown nak buat sme. terbang lagi duit kami.huhuhu..sudah nya bila da smp balik ke rumah, di kaji, kira tolak campur dan bahagi.
eyhh???? mana duit kami? budget RM300 tp yg telah digunakan almost 1K for that vacation.
owh hoo wow! cayalah PAI..aku sudah menghabiskan duit.wakabhajaja..

so whatevahh..the most important thing that it was very unbelievable enjoyable memorable for me.hahah!
i have spend a really good and quality time with my hubby for the first time in my life for this worst year. wee~

okey, aku suda meroyan and meraban.


end of story.kbai!