Girly Graphics

Sunday, August 21, 2011

epilog memori cinta - part 2

seminggu belalu, Aj kembali bkeje n entah bila die keluar drp hospital aku sndri x tahu. kali neh kami x lg berckp o berjumpa. yg aku tahu Kak S kini turut bkeje di complex yg sme. setahu aku die lbh suka duduk di rumah n x suka bkeje. suatu hari aku dpt bertemu dgn Aj secara rahsia. rupanya, bkn lah Aj yg menghubungi aku menggunakan nombor die sblm die dikejarkn ke hospital. mlm tu berlaku pertengkaran antara Aj n Kak S. Kak S msh tdk percaya pd Aj bhwa sudah x ada ikatan antara kami. Aj sedikit tertkn oleh sbb tu die menelan sume ubt2 yg dimilikinya supaya dpt tido dgn tng.

aku dan Aj kini sgt sulit utk berhubung. Kak S sentiasa ade n die pnya mata2 utk kami. tp itu bkn la hlangan yg bsr. kami masih mampu berutus nota n mengungkap kata rindu pada msg2. tp terpaksa la meminta staff die sbg mangsa menjd pos bergerak.heheh..tp aku sndri mushkir, knpa aku msh mahu melayan Aj n mengganggu mahligai die bersama Kak S. tiada motif.

entah bgaimna dan bila aku n Aj sndri x sdr hubungan kami kembali erat. wlau x berjumpa n hnya berbls nota dan kdgkala Aj menghubungi aku menggunakan public phone. 1 mlm sprti biasa slps hbs waktu bkeje, aku menuju ke bus stop. Aj berlari2 mndptkn aku. aku tnya knp. die cuma menggeleng dgn melemparkn senyuman yg sgt manis. haihsss..bertambah cair aku. semut pown bole dtg. huhu
semasa aku menunggu bus, tiba2 hp aku berbunyi. nada suara Aj agak len. die menyuruh aku ke Oldtown dgn segera n aku menurut. bila smp sja d Oldtown, Kak S memandang aku pndgn tajam. alamakkk..kantoi lg rpe nye. Aj cuba memberi penjelasan. tp Kak S x mempedulikan. Kak S tdk berkata apa2 pd aku. tp sekilas, panggg. aduhhh..terasa hangat d pipi aku. pantas tangan Kak S menampar muka aku yg cun neh. hukhuk..

mlm tu bermula la cerekarama melayu kisah cinta 3 segi. Kak S minx kata putus Aj samada memilih aku atau pown Kak S. Aj terdiam. aku tahu fikiran nya kusut. kali neh Aj pula minx drp kmi melakukan sesuatu spya sng die buat kptsn. apa yg kami perlu lakukan? menampar muka Aj dan die akn memilih tanparan siapa yg plg kuat. huh?? x berasas lgsg. aku x mahu menampar muka die yg comel uh tp aku terpaksa. aku menahan perasaan tatkala Aj akhirnya membuat kptsn utk memilih Kak S. aku sdr hbngn aku dan Aj msh sgt bwu sdgkn mereka telah melewati cinta bsma lbh 9 thn. mnakan mungkin Aj mahu meninggalkn Kak S begitu shja. tp aku pasrah dan reda ats segala yg berlaku.