Girly Graphics

Friday, August 26, 2011

alamak!! bulu..

jln2 ngan Aj kt downtown. niat di aty nk bli comforter bwu. tp x dew yg berkenan pd pndngan mata neh. alang2 da ke sne, usha2 la brg yg dijual. tp mcm biasa la, kate nk bli bende len, tp len pulak yg dibeli. pew yg aku nmpk, ckp n pgg trus Aj bli. aku x taw npe die slalu cam 2 ngan aku. aku x ckp nk pown musti die tnye nk kew? pastu kalo aku kate x pyh la o x pew la die plak yg tarik muka. aku taw die syg aku..die x nk aku x dpt pew yg aku inginkn. mmg slalunya Aj akn tunaikn permintaan o pew yg aku inginkn. aku beruntung sgt dpt psngan cam die.

hari neh die da bli nk aku perfume DKNY (ori taw!)


air tok hilang dahaga, pastu ais krim hnya dgn aku tgk, ckp n pgg 2 jew. n pling x sngke, die bli kn aku sepasang robouski siap uma, vitamin, shampoo n mknn dowg skali. adessss..tetiba aku g tgk binatang2 2 wat pew? binatang 2 kn berbulu. aku neh da la takot ngan segala jenis binatang yg berbulu termasuk la kucing2 yg ade kt uma kami uh. huhuhu..

pape pown, time kaseh abg! syg akn jage jojo n bobo bek2.

                                                               mereka sangat comel!!!!