Girly Graphics

Monday, March 19, 2012

~PastaMania~

hello uoollls,

dah lama pulak tak update blog ni..fuh, fuh..da berabuk sikit.heheh =)
okeyy, entry kali ni aku bukan nak mengisahkan tentang diri dan kehidupan aku seperti selalunya.taapii, dengan sukarela nya aku nak mempromosikan satu restaurant yang tidak berapa dikenali rakyat Malaysia akan kewujudan nya di negara kita ni.

seperti title entry ni yang tertulis di atas..PastaMania.sebuah anak syarikat dari Singapore yang sememangnya telah pown famous-amous dan ia adalah the largest chain restaurant di negara Singa itu sendiri. malah restaurant ini juga terdapat di kebanyakan luar negara seperti, Brunei, Kuwait, Syria, U.A.E, Egypt, UK dan juga Malaysia. klik location untuk lebih lanjut.

tetapi, cuma terdapat tiga sahaja cawangan di Malaysia iaitu di Aeon- Bukit Tinggi Klang, Gurney Plaza Penang dan di Sungei Wang Kuala Lumpur.

haa, apa yang special nya PastaMania ni eyh? okeyy, ia juga merupakan sebuah western restaurant. sama seperti Pizza Hut, Domino Pizza, Papa John and etc..hidangan mereka pown tidak jauh berbeza dari restaurant-restaurant yang aku senaraikan tadi. 

tapii,  apa yang membuatkan aku rasa PastaMania lebih istimewa kerana resipi makanan nya nyata lebih lazat berbanding yang lain. harganya juga tidak lah terlalu mahal dan sangat berbaloi. kalau tak percaya sila lah kunjungi dan rasa kenikmatannya sendiri. :)

ini antara pilihan menu yang terdapat di restaurant PastaMania..

appertizer
choice of pasta ~spaghetti, penne, linguine or fusilli~



choice of pizza sizes ~ 7, 10 or 12 ~
the best a cup of latte
dessert





klik pastamania untuk lebih lanjut..

untuk mengetahuan korang jugak, PastaMania turut membuat penghantaran (Delivery) terus ke rumah korang. tapii, sekitar kawasan yang terdekat sahaja okeyy.

jom, jom..apa lagi, ramai-ramai lah bawa kawan-kawan, saudara-mara, jiran-jiran korang merasa makan di tempat ni pulak.pasti puas hati and datang lagi.okeeyyy uolls..