Girly Graphics

Thursday, October 6, 2011

honeymoon ~part 2

3/10/11

9.45pm..badan aku da rse kebah sikit. tambah2 bile mandi pekena aiyak panaih..wuhooo. aku ajak Aj kua pg msk INDOOR balik smbil jln2 hirup angin malam yg sgt menyegarkn uh. then kami msk....          


                                                                                         
                                                                                           ----------->


best gak masok museum neh..mcm2 ada.









                         kalo bole nk letak jew 1 album. tp nk upload sume mmg x dpt dherr..wee ;p

mmg sgt2 leee intrested msk tgk brg2 kt c2. tp kgkdg rse seram gak coz kami ber2 jew kt dlm uh ngan 1 indian couple. mne x nye, bile lalu jew kt kwsn brg2 owg yg kt jail n kne bunuh uh tetiba2 meremang bulu roma neh.huhu..

pastu uh kami kua jln2 cri pasal. hehe..x dew la, cri mkn lorh..pewot btol2 da kebulor nk mkn nasi n pekena teh tarik kt kdai mamak. kalo owg yg dtg kt c2 mmg x kn taw kewujudan kdai mamak kt c2. aku taw pown coz abg angkt aku ade keje kt cne n slalu gak post status kt pesbok lepak kt kdai mamak. mlm uh aku n Aj berpusing2 1 Genting bley 6 kali smp nk tercabut kaki neh cri kdai uh. da puas tnye owg kwsn c2. akhirnya kami jmp jugak.. perghhh, mmg x kn owg taw la tmpt uh. bkn men tersorok. mcm mne bole ade kdai mamak dkt bwh parking dlm hotel sblh tgga kecemasan? kalo kowg bole jmp x??? hahaha..
pape pown, blurpp..alhamdulillah.kenyang jugak akhirnya.